Express-Miejski.pl

Marketing w Google? Najlepiej w duecie. Zobacz, dlaczego nie powinieneś go rozdzielać!

zdjęcie ilustracyjne

zdjęcie ilustracyjne fot.: mp

Zastanawiasz się, która oferowana przez wyszukiwarkę Google metoda marketingowa jest dobrym rozwiązaniem dla prowadzonej przez Ciebie firmy? Poczekaj sekundę!

Zapraszamy do przeczytania artykułu, gdzie eksperci z AFTERWEB zdradzają tajniki połączenia pozycjonowania stron WWW z kampaniami Google Ads. Jeżeli zrobisz to profesjonalnie, efekt końcowy może Cię zaskoczyć. Ale tylko w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Miliony przedsiębiorców na całym świecie skorzystało już z cennych podpowiedzi specjalistów. Czas na Ciebie. Czas rozwinąć biznesowe skrzydła.

Pozycjonowanie i Google Ads to duet idealny. Obalamy mity przypisane do tego połączenia

Wśród osób sceptycznie nastawionych do marketingu w wyszukiwarce Google, niezwykle często można usłyszeć o negatywnych aspektach jednoczesnego tworzenia kampanii linków płatnych oraz organicznej wspinaczki na szczyt rankingu Google. Tymczasem nie ma żadnych przeciwwskazań do połączenia obu metod. Przeciwnie – case study wielu popularnych marek dobitnie pokazują, że tego typu rozwiązanie przynosi wymierne efekty. Nie tylko wizerunkowe, ale przede wszystkim finansowe. Warto zapamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych wymaga dużego poziomu cierpliwości. Pierwsze pozytywne rezultaty przychodzą bowiem po kilku tygodniach, a bardzo skrajnych przypadkach przedsiębiorcy muszą czekać nawet do kilku miesięcy. SEO nigdy jednak nie skupiało się na gwarantowaniu błyskawicznych i ulotnych korzyści. Inwestując właśnie w ten kanał promocyjny należy mieć z tyłu głowy, że pozycjonowanie firmowej witryny to długotrwały proces, przynoszący jednak wymierne korzyści przez dłuższy czas. Tymczasem kampania Google Ads działa tu i teraz – bez konieczności wyczekiwania na zwiększony ruch czy konwersję.

Uruchomienie kampanii Google Ads w żaden negatywny sposób nie odbija się na pozycjonowaniu stron internetowych. To dwie, zupełne różne usługi w największej wyszukiwarce na świecie. Robiąc profesjonalne SEO można więc skorzystać z opcji wykupienia płatnych linków na poszczególne słowa kluczowe. W tym tkwi właśnie sekret popularności pozycjonowania. Nie eliminuje ono innych metod promocyjnych, a realne przykłady renomowanych marek pokazują, że firmy inwestujące w Google Ads i SEO jednocześnie, mogą pochwalić się wymarzonymi efektami w postaci szybkiego i długotrwałego pozyskiwania nowych Klientów biznesowych.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Uruchom Google Ads w trakcie pozycjonowania i nie zmarnuj cennego czasu! 

Zwłaszcza, że jest on bardzo cenny. Wie o tym każdy współczesny przedsiębiorca. Jeżeli zalety pozycjonowania stron Cię zainteresowały, mamy dobrą wiadomość. Nie musisz bowiem czekać do kilku tygodni na efekty SEO całkowicie bezczynnie. W tym czasie warto uruchomić płatną reklamę Google Adsi natychmiastowo wykorzystać potencjał wyszukiwarki. Prawidłowo obrana strategia marketingowa oraz ustawienie promocji zgodnie ze sztuką Ads otworzy przed Tobą szereg nowych możliwości. Musimy podkreślić, że płatne linki z wynikami Google wyświetlane są tuż nad bądź bezpośrednio obok rezultatów organicznych. Co prawda karuzela reklam jest ciągle odświeżana i zmieniana, natomiast spełnienie wymagań co do budżetów, stawek CPC czy słów kluczowych jest pewnikiem znalezienia się na samym szczycie propozycji podesłanych przez Google. Mało tego, kampania Ads może być uruchomiona nawet w przypadku dotarcia ze stroną firmową na szczyt organicznego rankingu. Wówczas o prowadzonej przez Ciebie marce z pewnością będzie głośno.

mat. sponsorowany

0

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

REKLAMA